Ziggo opzeggen
Er zijn veel verschillende providers waar je je zal kunnen aanmelden. Zo kun je je aanmelden bij Ziggo. Voor vele mensen is dit een goede keuze. Voor andere mensen is het toch niet de juiste keuze geweest. Het beste wat je dan kan doen is je abonnement opzeggen. Het kan een lastige overweging zijn, daarom is het handig om eerst goed uit te zoeken of opzeggen echt nodig is.
Abonnement opzeggen bij Ziggo
Het opzeggen is bij Ziggo vrij eenvoudig. Als je er wat meer informatie over wilt, kun je de klantenservice van Ziggo bellen. Zij zullen je dan verder helpen. Je kunt het ook online via Mijn Ziggo je abonnement opzeggen of een deel van de diensten. Zo kun je het andere deel blijven gebruiken. Het is wel belangrijk om er rekening mee te houden dat er een opzegtermijn is. Als je wilt opzeggen, zal dit aangegeven worden. Zorg ervoor dat je je goed inleest voordat je iets opzegt. Zo voorkom je verdere problemen.
Hoe werkt abonnement opzeggen?
- Bel gratis 1200 met de vaste lijn of 0900 – 1884 (normaal tarief).
- Opzeggen is ook mogelijk via het online opzegformulier.
Ziggo opzegtermijn
Houd rekening met een opzegtermijn op het moment dat je wilt opzeggen. Dit is vaak een maand, maar in sommige gevallen wat langer. Het is dan ook verstandig om dit eerst uit te zoeken voordat je gaat opzeggen. Daarnaast kan het zijn dat je een contract hebt afgesloten, maar de contractperiode nog niet verstreken is. Het kan zijn dat Ziggo extra kosten in rekening trekt. Kijk hier altijd goed naar.
Vaste telefoon opzeggen bij Ziggo
Steeds meer consumenten hebben een smartphone, waardoor vast bellen overbodig is geworden. Met de combinatie van Vodafone/Ziggo heb je extra voordeel. Opzeggen van je vaste telefoonlijn is een optie. Klanten van Ziggo met Volop bellen abonnement kunnen gratis bellen naar vaste en mobiele nummers. Maak je weinig gebruik van deze dienst, kies dan voor opzeggen. Afhankelijk van je contract of pakket kun je vast bellen aan- of uitzetten via Mijn Ziggo.
Opzeggen bij prijsverhoging
Ziggo heeft op veel abonnementen een prijsverhoging aangekondigd die per 1 juli 2022 ingaan. De internetprovider verhoogd de prijzen om verschillende redenen zoals het energieverbruik van het netwerk en duurder worden van apparatuur. Meer over de aanpassing van de voorwaarden en tarieven vind je op ziggo.nl/prijswijziging.
Opzeggen bij verhuizing
Abonnement opzeggen, omdat je gaat samenwonen of verhuizen? Regel het op tijd en betaal niet onnodig. Je kunt ervoor kiezen om over te stappen naar een andere provider. Dan is opzeggen bij verhuizing het juiste moment.
ESPN opzeggen bij Ziggo
Ben je uitgekeken op ESPN? Zeg de zenderpakket op via Mijn Ziggo.
- Ga naar het menu Producten, Televisie en dan Extra zenders beheren.
Ziggo zakelijk abonnement opzeggen
Zakelijke klanten van Ziggo kunnen producten eenvoudig opzeggen als het niet meer nodig is. Zenderpakketten kan via een account bij Mijn Ziggo. Bel voor de opzegging van je pakket met de klantenservice op 0800 – 0620.
FAQ
1. Hoe kan je Ziggo opzeggen?
Opzeggen van je Ziggo abonnement kan telefonisch en online via het opzegformulier.
2. Wat is de opzegtermijn bij Ziggo?
De opzegtermijn is meestal een maand, afhankelijk van het contract.