Odido klacht
Als je niet tevreden bent met de dienstverlening of problemen hebt met het Odido netwerk, is dat natuurlijk vervelend. Bij Odido staan ze klaar om je verder te helpen.
Klacht indienen bij Odido
Geen mobiel bereik, slecht internet of niet bereikbaar? Geef je klacht door aan Odido om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Een klacht indienen kan je op meerdere manieren doen.
Klantenservice
Wil je snel geholpen worden met je klacht? Bel de klantenservice op 0800 – 0092. Op werkdagen bereikbaar tot 20:00 uur.
Community
Op het Odido Community kun je terecht voor al je vragen en deelnemen aan discussies. Daarnaast is het ook de plek waar je eventueel je klachten kunt melden. Een moderator zal je bericht dan oppakken.
Geschillencommissie
Lukt het naar jou idee niet om niet tot een oplossing te komen? Dan kun je met je klacht ook terecht bij de Geschillencommissie. Alleen moet je de klacht wel eerst bij Odido hebben ingediend.