Simpel storing

Simpel storing

Simpel is een betaalbare telecomprovider met eenvoudige mobiele diensten zoals Sim Only. Simpel gebruikt het netwerk van Odido, net als bij elke provider, kunnen zich storingen voordoen die de dienstverlening tijdelijk kunnen verstoren. In dit artikel bespreken we wat je kunt doen bij een storing en geven we praktische stappen en tips om je snel weer online te krijgen.

Bellen en internetten lukt niet

Er kan van alles zijn waarom je op dit moment geen bereik of ontvangst hebt door een storing. Op de dekkingskaart van Simpel vind je meer over de storingen, werkzaamheden en oorzaken aan het netwerk.

Wat kan je zelf doen bij een storing?

1. Controleer de statuspagina

Simpel storingSimpel heeft een speciale pagina met de status en actuele informatie over de storingen. Bezoek de website van Simpel of neem contact op met de klantenservice. Hier vind je details over lopende storingen, de geschatte duur van het probleem en eventuele stappen die je moet doen.

2. Telefoon opnieuw starten 

Soms helpt het simpelweg door je telefoon uit en weer aan te zetten.

3. Netwerkinstellingen

Ga naar de instellingen van je mobiele telefoon en controleer of alle netwerkinstellingen correct zijn geconfigureerd.

4. Check social media en Simpel forum

Ervaringen van andere Simpel gebruikers worden gedeeld op social media en forums. Ontdek door deze kanalen te raadplegen of anderen ook vergelijkbare problemen ondervinden en of er mogelijke oplossingen zijn.

5. Contact met Simpel klantenservice

Blijven de problemen zich voordoen en de stappen hierboven geen verbetering zien, neem contact op met de klantenservice.

FAQ

1. Is er een storing bij Simpel?

Op de dekkingskaart vind je actuele storingen en werkzaamheden die gepland zijn aan het netwerk.

2. Wat is de Simpel storingskaart?

Vul je postcode in en je ziet de storingen, werkzaamheden en oorzaken.

GratisTabletOnline