Caiway opzeggen
Een overstap maken naar een andere provider? De makkelijkste manier van opzeggen is door te bellen. Het abonnement loopt automatisch door als je niet opzegt. Na het contract heb je een opzegtermijn van een maand. Controleer altijd of je een bevestiging per e-mail of brief hebt ontvangen van de opzegging. Zo weet je dat het goed is aangekomen bij Caiway. De belangrijkste informatie voor het opzeggen bij Caiway staat hieronder.Hoe kan je Caiway abonnement opzeggen?
Voor je gaat opzeggen is het belangrijk om te weten wat de einddatum is van je contract. Abonnement opzeggen bij Caiway kan op verschillende manieren. De opzegging van je abonnement gaat eenvoudig via de klantenservice. Daarnaast kun je het ook opzeggen via de online opzegformulier.
- Abonnement opzeggen? Bel naar: 1200 of 088 – 2249 111.
Wanneer je gaat verhuizen is opzeggen niet altijd nodig. Als je bij Caiway wilt blijven kun je het abonnement eenvoudig meeverhuizen. Via de Caiway klantenservice kan je de verhuizing doorgeven. Stap je bij de verhuizing over naar een nieuwe provider, dan moet je wel het contract opzeggen.
Over Caiway
Caiway is glasvezelprovider van internet, televisie, mobiel en vast bellen.
FAQ
1. Wat is de opzegtermijn bij Caiway?
Na het contract heb je een opzegtermijn van 1 maand.
2. Hoe kan je Caiway opzeggen?
Bel gratis 1200 met je Caiway telefoonnummer of 088 – 2249 111.
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024
- Simyo Super Sale: extra scherpe prijzen en Dataplafond - 27 mei 2024