Odido storing
De storingen bij Odido kunnen zich voordoen in zowel het mobiele als vaste netwerk. Hierdoor kunnen verschillende diensten last hebben waaronder internet, televisie en telefonie. Wanneer zich een storing voordoet, werkt het technische team van Odido hard om de problemen zo snel mogelijk op te lossen en klanten op de hoogte te houden van de voortgang.
Odido storingskaart
Vul je postcode en adres in op de storingskaart van Odido om de actuele storingen en werkzaamheden aan het netwerk te zien. Als er een actuele storing is bij jou in de buurt dan krijg je dit te zien.
Internet en TV storing
Voor de beste ervaring met internet en televisie is af en toe onderhoud nodig aan het netwerk. Soms kan je ook zonder enige reden last hebben van een storing zoals slecht beeld of wegvallende wifi-verbinding. Werkt je internet of televisie minder goed, volg onze tips hieronder.
1. Check je internetverbinding
- Als je een slechte internetverbinding ervaart, heeft dit ook invloed op de kwaliteit van de televisie signaal. Controleer de lampjes van je modem.
2. Stekker uit het stopcontact
- Vaak helpt het als je de modem opnieuw opstart. Haal de stekker van je modem uit het stopcontact en wacht een aantal seconden. Doe de stekker in het stopcontact.
3. Controleer de kabels
- Soms kan een kabel niet goed zijn aangesloten. Kijk ook even of alle kabels goed zitten en de juiste lampjes branden van je modem en tv box.
Is er een storing bij Odido?
Meldingen over landelijke storingen vind je in de Odido Community. Lokale storingen in jouw postcodegebied zijn terug te vinden in Mijn Odido en de storingskaart.
Kan ik compensatie krijgen bij een storing?
Bij een storing dat langer duurt dan 12 uur op jouw postcode heb je recht op de wettelijke compensatieregeling. Dit is alleen geldig bij storingen op het mobiele en vaste netwerk. Dus wanneer je geen toegang meer hebt tot internet, bellen, sms’en of televisie kijken.
FAQ
1. Is er een storing bij Odido?
De actuele storingen en werkzaamheden vind je op de storingskaart van Odido.
2. Krijg je compensatie bij een storing?
Er wordt berekent hoelang de storing duurde en of je compensatie krijgt. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024
- Simyo Super Sale: extra scherpe prijzen en Dataplafond - 27 mei 2024