Caiway storing

Caiway storing

Caiway is een glasvezel provider voor televisie, internet en telefonie. Iedereen heeft het weleens meegemaakt, even geen internet of telefoonverbinding die niet werkt. In zo’n geval kan er een storing zijn bij Caiway of is er onderhoud aan het netwerk. Je kunt eenvoudig checken op de website van Caiway. De storingskaart laat zien waar in de buurt een storing is. Is er geen storing, dan ligt het aan het apparatuur of kabels. Om je op weg te helpen, kun je de stappenplan hieronder volgen.

Internet storing

In sommige gevallen kun je een storing zelf verhelpen. Bekende problemen zijn traag internet of slechte wifi verbinding. Controleer in zo’n geval of de juiste lampjes branden op je modem. Reset de modem door het knop aan de achterkant aan en uit te doen. Lukt het nog niet om verbinding te maken met het internet? Neem dan contact op de klantenservice van Caiway.

Een storing is natuurlijk vervelend. Heb je last van trage internet, foutmelding op je televisie of kun je niet bellen? Controleer op de website van Caiway of er storingen zijn. Bekijk de storingen en onderhoud op de Caiway stortingskaart.

  • Controleer of alle lampjes branden.
  • Haal de stekker van het modem uit het stopcontact en wacht ongeveer een minuut.

Televisie storing

Caiway storingEen televisie storing kan vaak verschillende oorzaken hebben. Een storing of foutmelding op je (interactieve) tv kan veroorzaakt worden door bijvoorbeeld een verouderde kabel of wanddoos. Controleer of de coax kabels niet beschadigd zijn. Gebruik kabels van goede kwaliteit zodat je minder last hebt van stralingen, zoals andere elektronica apparatuur. Kies voor een coax kabel van minimaal 7 millimeter dik en niet langer dan 10 meter. Een slechte connector kan het signaal verstoren. Check eventueel bij je mediabox of er geen (rode) lampjes branden.

Telefoon storing

Als je problemen hebt met vast bellen zoals niet kunnen bellen of gebeld worden, controleer of je wel internet hebt. Heb je geen internet, dan werkt de telefoonlijn ook niet. Herstart eventueel de modem en/of je telefoontoestel.

Aantal voorkomende problemen met bellen

  • Niet meer kunnen bellen of gebeld worden.
  • Wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden.
  • Niet meer kunnen bellen, wel gebeld kunnen worden.

Caiway klantenservice

Wanneer je problemen hebt met internet, telefonie of interactieve tv kun je contact opnemen met de klantenservice. Je kunt ze bereiken op het nummer:

  • 088 – 2249 111

FAQ

1. Wat moet ik doen bij een storing?

Bij een storing kun je contact opnemen met de klantenservice van Caiway via 088 – 2249 111.

2. Wat is de Caiway storing kaart?

Op de Caiway storingskaart staan de actuele storingen en werkzaamheden.

GratisTabletOnline