Simpel opzeggen

Simpel opzeggen

Abonnement opzeggen bij Simpel en overstappen naar een andere provider? Bij Simpel heb je een opzegtermijn van één maand. Het maakt niet uit wat de reden is voor de opzegging. Neem contact op met de klantenservice of gebruik daarvoor het contactformulier.

Abonnement opzeggen bij Simpel

Simpel opzeggenJe abonnement heeft een looptijd van 1 of 2 jaar. Als het aanbod van Simpel niet meer past bij je wensen en je wilt niet verlengen, dan kun je het eenvoudig opzeggen. De opzegging kan pas ingaan op een datum dat op of na het verstrijken van de looptijd ligt. Is het contract afgelopen dan wordt het automatisch omgezet naar een abonnement voor onbepaalde tijd. Je abonnement is dan op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Simpel abonnement opzeggen kan door de klantenservice te bellen op 088 – 1005757.

FAQ

1. Wat is de opzegtermijn bij Simpel?

Je kunt één maand voor de einddatum van het contract opzeggen. Is je contract al afgelopen dan heb je een opzegtermijn van 1 maand.

2. Hoe kan je Simpel opzeggen?

Abonnementen opzeggen bij Simpel kan via de klantenservice. Bel 088 – 1005757 of stuur een e-mail.

GratisTabletOnline