Tele2 opzeggen
Is je Tele2 abonnement afgelopen en kies je niet voor verlengen, maar wil je het opzeggen? Na het einde van je contract heb je een opzegtermijn van één maand. Je kunt het contract opzeggen door te bellen met Tele2. Een e-mail sturen of schriftelijk opzeggen. Hoe het opzeggen in zijn werk gaat leggen we hieronder stapsgewijs uit.
Abonnement opzeggen bij Tele2
Een groot deel van de mensen die hun abonnement opzeggen stappen over naar een andere provider. Op het moment dat je een internet, TV of vaste telefonie abonnement hebt bij Tele2 kan je om welke reden dan ook opzeggen. Bijvoorbeeld als je wilt besparen, verhuizen of gaat samenwonen.
Hoe werkt abonnement opzeggen?
Opzeggen van je Tele2 abonnement gaat het eenvoudigst als je telefonisch contact opneemt. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging. Bij het opzeggen van je abonnement is het belangrijk om te weten van de einddatum is. Na de looptijd is het abonnement maandelijks opzegbaar en kun je het op elk moment opzeggen. Kies je ervoor om voor het einde van het contract op te zeggen, houd dan rekening met een afkoopsom. Voordeel van abonnement opzeggen is dat je kunt kiezen voor een nieuwe telefoon, provider of een ander abonnement. Maak gebruik van de overstapservice, zodat je de opzegging niet zelf hoeft te regelen.
Telefonisch
De snelste manier van opzeggen is om telefonisch contact op te nemen met Tele2. Op werkdagen van 09.00 uur tot 20.00 uur. Bel de Tele2 klantenservice op 020 – 754 4444.
Schriftelijk
Vermeld in je brief je telefoonnummer van het abonnement, klantnummer, naam en adres. Stuur de brief met je gegevens naar het volgende adres van Tele2:
- Tele2, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
Verhuizen / samenwonen
Een verhuizing of samenwonen is het juiste moment om je verzekeringen en abonnementen door te nemen. Als je tevreden bent kun je het abonnement meenemen naar je nieuwe adres. Stap je liever over naar een nieuwe provider vergelijkt dan de mogelijkheden en kosten. Opzeggen van Tele2 gaat het makkelijk als je belt.
FAQ
1. Wat is de opzegtermijn bij Tele2?
Na het aflopen van je contract heb je een opzegtermijn van 1 maand.
2. Hoe kan je Tele2 opzeggen?
Opzeggen van Tele2 kan telefonisch via 020 – 754 4465 of door een e-mail te sturen.