Disney Plus storing

Disney Plus storing

Disney+ werd in 2019 geïntroduceerd in Nederland. Zoals bij anderen diensten als Netflix, Videoland of NLZIET heb je bij Disney Plus soms te maken met storingen. Mocht je een storing ervaren, kun je de volgende tips proberen.

Hoe kan je een storing oplossen?

Een veel voorkomende storing is: buffering, geen verbinding kunnen maken of het beeld blijft stil. Een melding over je netwerkverbinding kan erop wijzen dat je op dat moment geen internet hebt. Test of er internetverbinding is door een andere website te bezoeken in je browser. Blijft het probleem zich voordoen, dan kun je het modem resetten. Dit doe je door het stekker van het modem uit het stopcontact te halen. Als Disney Plus niet optimaal werkt, kan er ook een storing zijn bij je provider zoals Ziggo, XS4ALL of KPN. Op de storingskaart zie je de actuele storingen en werkzaamheden. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met de klantenservice.

Mijn Disney+ account werkt niet

Heb je problemen met het aanmelden bij Disney+? Controleer je e-mailadres en wachtwoord bij het invoeren. Als je wachtwoord niet meer weet, vraag een nieuw aan. Check de status van je abonnement, is deze nog geldig? Verwijder de cache en cookies van je browser.

Cache en cookies wissen

Cookies en tijdelijke bestanden worden opgeslagen op apparaten. Volg hieronder de stappen die voor jou van toepassing zijn.

  • Android: Instellingen » Apps » Disney+ » Opslag » Cache wissen en gegevens wissen.
  • iPhone en iPad: Instellingen » Algemeen » iPhone-opslag.
  • Chrome browser: Menu » Geschiedenis » Browsegegevens wissen.

Foutcode 14

  • Er is een verkeerde e-mailadres of wachtwoord ingevoerd. Stel het wachtwoord opnieuw in als het niet meer weet.

Foutcode 21

  • De foutcode 21 geeft aan dat de toegangscode niet klopt. Check de toegangscode of vraag een nieuwe aan.

Foutcode 24

  • Er kan geen verbinding worden gemaakt met je account. Voer de gegevens opnieuw in en probeer het nogmaals.

Foutcode 42

  • Er kan geen verbinding worden gemaakt met de Disney+ service. Check de internetverbinding en probeer het opnieuw of op een later moment.

Foutcode 43

  • Bij een foutcode 43 melding kan de video niet worden bekeken. Probeer het op een andere moment nog een keer.

Foutcode 83

  • Tijdens het streamen naar je apparaat is er een fout ontstaan. Controleer de internetverbinding en of het apparaat voldoet aan de aanbevelingen van Disney+.

Disney+ app

Ervaar je problemen in de app, controleer of je de nieuwste versie hebt. Verwijder en installeer de app opnieuw.

FAQ

1. Wat is Disney Plus?

Disney Plus is een streamingdienst waar je films, series en documentaries kunt bekijken. Via de computer, tablet, smartphone of smart-tv.

2. Hoeveel kost een Disney Plus abonnement?

Een abonnement van Disney Plus kost € 8,99 per maand.

3. Kan ik Disney Plus kijken op mijn smartphone?

Ja, dat kan. Op je iOS en Android telefoon. Ook op gameconsoles, tablets en smart-tv’s.

Voor meer vragen en antwoorden vind je bij de helpcentrum van Disney Plus: https://help.disneyplus.com/csp?lang=nl-nl

GratisTabletOnline