Ziggo mail storing
Lukt het niet om in te loggen bij mail van Ziggo? Dit kan meerderen redenen hebben. Soms kan het te maken hebben met een storing bij de provider, instellingen die niet goed zijn of de inloggegevens kloppen niet.E-mail ontvangen of versturen lukt niet
Gebruik je Ziggo mail voor het versturen en ontvangen van berichten, maar lukt het niet? Het kan verschillende oorzaken hebben. Misschien ligt het aan Ziggo Webmail, e-mailprogramma of de app op je smartphone. Als er problemen zijn met de webmail van Ziggo kan dit bijvoorbeeld worden veroorzaakt door een storing bij jou in de buurt. Probeer de volgende punten om achter de oorzaak te komen:
- Doe de postcodecheck voor de actuele storingen.
- Mocht dit niet het geval zijn controleer of er internetverbinding is.
- Stuur een testbericht naar jezelf via de browser op Ziggo.nl/mail. Ontvang je deze wel, dan ligt het wellicht aan de instellingen van de app.
Inloggen Webmail lukt niet
Via Ziggo Mail log je rechtstreeks in je persoonlijk inbox. Kun je niet inloggen, controleer of er een actuele storing is of probeer een nieuwe wachtwoord in te stellen. Een nieuwe wachtwoord aanvragen kan via Mijn Ziggo. Hier stel je eenvoudig een nieuwe wachtwoord in voor je Ziggo e-mailadres.
Hi. Welkom bij GratisTabletOnline.nl. Ben je net als ons ook geïnteresseerd in internet, glasvezel en televisie? Dan vertellen wij je graag meer hierover met onze website. We delen onze interesse, kennis en hopen hiermee antwoord te kunnen geven op je vragen.
Laatste berichten van GratisTabletOnline (alles zien)
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024
- Simyo Super Sale: extra scherpe prijzen en Dataplafond - 27 mei 2024