Ziggo mail storing

Ziggo mail storing

Lukt het niet om in te loggen bij mail van Ziggo? Dit kan meerderen redenen hebben. Soms kan het te maken hebben met een storing bij de provider, instellingen die niet goed zijn of de inloggegevens kloppen niet.

E-mail ontvangen of versturen lukt niet

Ziggo mail storingGebruik je Ziggo mail voor het versturen en ontvangen van berichten, maar lukt het niet? Het kan verschillende oorzaken hebben. Misschien ligt het aan Ziggo Webmail, e-mailprogramma of de app op je smartphone. Als er problemen zijn met de webmail van Ziggo kan dit bijvoorbeeld worden veroorzaakt door een storing bij jou in de buurt. Probeer de volgende punten om achter de oorzaak te komen:

  1. Doe de postcodecheck voor de actuele storingen.
  2. Mocht dit niet het geval zijn controleer of er internetverbinding is.
  3. Stuur een testbericht naar jezelf via de browser op Ziggo.nl/mail. Ontvang je deze wel, dan ligt het wellicht aan de instellingen van de app.

Inloggen Webmail lukt niet

Via Ziggo Mail log je rechtstreeks in je persoonlijk inbox. Kun je niet inloggen, controleer of er een actuele storing is of probeer een nieuwe wachtwoord in te stellen. Een nieuwe wachtwoord aanvragen kan via Mijn Ziggo. Hier stel je eenvoudig een nieuwe wachtwoord in voor je Ziggo e-mailadres.

GratisTabletOnline