KPN Webmail storing
Als er zich problemen voordoen met KPN Webmail, kunnen er verschillende oorzaken zijn. Het kan zijn dat er een storing is bij de provider of dat de instellingen niet correct zijn ingesteld. In geval van een storing kunnen er problemen optreden bij het inloggen, ontvangen en verzenden van e-mails.
E-mail ontvangen of versturen lukt niet
Als je geen e-mails kunt ontvangen via KPN Webmail, zijn er een aantal stappen die je kunt proberen om het probleem op te lossen.
- Controleer je internetverbinding en doe de postcodecheck voor de actuele storingen bij KPN.
- Check of je de juiste e-mailinstellingen hebt ingesteld voor KPN Mail.
Inbox is vol
Als je inbox vol is kan je geen e-mails ontvangen of verzenden. Misschien heb je de opslaglimiet bereikt van je e-mailaccount. Maak extra ruimte vrij door oude e-mail berichten te verwijderen. Vergeet niet om de map met verwijderde berichten te legen.
KPN Webmail inloggen lukt niet
Lukt het niet om in te loggen of krijg je een foutmelding bij KPN Webmail? Controleer je inloggegevens of vraag een nieuwe wachtwoord aan. Kloppen de instellingen van IMAP of POP3? Onthoud dat de gegevens van KPN ID waarmee je inlogt op Mijn KPN anders zijn dan webmail.
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024
- Simyo Super Sale: extra scherpe prijzen en Dataplafond - 27 mei 2024