T-Mobile opzeggen

T-Mobile opzeggen

T-Mobile is aanbieder van mobiel, internet en tv. Wanneer je één van deze diensten wilt opzeggen kan het eenvoudig via de klantenservice, online opzegformulier of My T-Mobile. Voldoet T-Mobile niet meer aan je verwachtingen of is er een andere reden? Ontdek hoe je kunt opzeggen bij T-Mobile.

Mobiel abonnement opzeggen bij T-Mobile

Als het contract niet op tijd is opgezegd voor het einddatum, wordt het automatisch verlengd. Daarna kun je het op elk moment stopzetten met een opzegtermijn van 1 maand. Telefoonabonnement opzeggen doe je het snelst door te bellen met de klantenservice en via My T-Mobile. Zodra het opzeggen is afgerond, ontvang je een factuur met daarop de gebruikskosten van de laatste maand. Voor mobiel en sim only abonnement:

  • 0800 – 8104

T-Mobile Thuis abonnement opzeggen

T-Mobile opzeggenInternet, televisie en vast bellen of een losse dienst opzeggen van T-Mobile Thuis? Losse onderdelen kan je wijzigen via My T-Mobile. T-Mobile Thuis opzeggen? Bel naar:

  • 0800 – 0092.

Opzeggen via de klantenservice

Een mobiel of sim only abonnement opzeggen kan door te bellen naar 0800 – 8104. De klantenservice is open van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 en zaterdag 9:00 tot 17:30.

Opzeggen via My T-Mobile

Via My T-Mobile kan je aangeven per wanneer je contract wilt stopzetten. Als je contract is afgelopen, heb je een opzegtermijn van één maand. Wanneer je een nieuw abonnement hebt afgesloten bij een andere provider met nummerbehoud dan regelt de nieuwe provider automatisch de opzegging. Controleer altijd of je een bevestiging per e-mail of brief hebt ontvangen.

Stuur een brief

Opzeggen via een brief gaat net zo eenvoudig als online. Vermeld daarin de volgende gegevens: het telefoonnummer, klantnummer, naam en adresgegevens. Stuur de opzegging naar: T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag.

Verzekering opzeggen

Een verzekering afgesloten bij jouw telefoon via T-Mobile? In dat geval is het toestel verzekerd bij Chubb, ACE Insurance of ProAssist. Voor vragen of klachten over de opzegging moet je bij de verzekeraar zijn.

FAQ

1. Wat is de opzegtermijn bij T-Mobile?

Als je contract is afgelopen heb je een opzegtermijn van 1 maand.

2. Hoe kan je T-Mobile opzeggen?

Bel de klantenservice of via My T-Mobile.

GratisTabletOnline
Laatste berichten van GratisTabletOnline (alles zien)