T-Mobile klacht
Voor al je vragen of klachten kun je terecht bij T-Mobile. Heb je een vraag over, T-Mobile Thuis, glasvezel, netwerk of je abonnement? Neem contact op met T-Mobile om samen een oplossing te zoeken.
Klacht indienen bij T-Mobile
T-Mobile heeft meerdere mogelijkheden . Tijdens de openingstijden kun je ook via de chat je klacht doorgeven.
Bellen
Direct een reactie op je vraag of klacht? Neem dan telefonisch contact op met T-Mobile om je klacht door te geven.
Forum
Het forum is de plek voor vragen en antwoorden. Geen antwoord kunnen vinden op je klacht? Bekijk de opties voor contact op de klantenservice pagina.
Per brief
Het postadres is: T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag.
Klacht voorleggen aan de Geschillencommissie
Kom je er niet uit met T-Mobile dan kun je het voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Een onafhankelijke instantie die consumenten helpt bij het oplossen van geschillen.