T-Mobile klacht
Voor al je vragen of klachten kun je terecht bij T-Mobile. Heb je een vraag over, T-Mobile Thuis, glasvezel, netwerk of je abonnement? Neem contact op met T-Mobile om samen een oplossing te zoeken.Klacht indienen bij T-Mobile
Klacht indienen bij T-Mobile kan meerdere manieren. Tijdens de openingstijden kun je ook via de chat je klacht doorgeven.
Bellen
- Direct een reactie op je vraag of klacht? Neem dan telefonisch contact op met T-Mobile om je klacht door te geven.
Forum
- Het forum is de plek voor vragen en antwoorden. Geen antwoord kunnen vinden op je klacht? Bekijk de opties voor contact op de klantenservice pagina.
Per brief
- Het postadres is: T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag.
Klacht voorleggen aan de Geschillencommissie
Kom je er niet uit met T-Mobile dan kun je het voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Een onafhankelijke instantie die consumenten helpt bij het oplossen van geschillen.