Home » Vodafone klacht

Vodafone klacht

Wie niet helemaal tevreden is met Vodafone kan een klacht indienen bij de provider. Heb je een vraag, maar geen klacht? Neem dan contact op via social media of bel de klantenservice.

Vodafone klacht indienen

Een klacht kan over van alles gaan. Misschien ben je niet tevreden met het bereik of gebruik van je internetbundel. Wat je klacht ook is, een klacht indienen doe je eenvoudig via de contactformulier.

Bellen

Je ontevredenheid kenbaar maken kan via de klantenservice. Lukte het niet om de probleem op te lossen via de klantenservice, dan kun je een e-mail sturen via de klachtenformulier.

Stuur een e-mail

Met de online klachtenformulier is het eenvoudig om je klacht in te dienen bij Vodafone. Vul je persoonlijke gegevens in en geef een complete omschrijving van je klacht zodat je goed wordt geholpen. Binnen 15 werkdagen kun je een reactie verwachten. Lukt dit niet, dan ontvang je een bericht. De klachtenformulier vind je op: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/.

Niet eens met de reactie?

Ben je het niet helemaal eens met de reactie van Vodafone, dan kun je het voorleggen aan de Geschillencommisie. Een onafhankelijke instantie die consumenten helpt bij het oplossen van geschillen.

Vodafone klacht