Youfone klacht

Youfone klacht

Youfone is aanbieder van sim only abonnementen en internet voor thuis. Als je niet tevreden bent met één van de diensten of slechte ervaringen dan kan je een klacht achterlaten. Zo werkt klacht indienen bij Youfone.

Klacht indienen bij Youfone

Youfone klachtAls je een klacht hebt, kun je deze neerleggen bij de klantenservice. Zij zullen vervolgens een oplossing voor je proberen te vinden. Geprobeerd wordt om binnen enkele werkdagen een terugkoppeling te geven. Als het niet lukt, heeft de provider misschien meer tijd nodig. Een klacht kan je ook indienen via de post op het adres: Afdeling Klachtafhandeling, Postbus 23441, 3001 KK Rotterdam.

  • Telefoonnummer: 088 – 222 9222

Geschillencommissie

Als je niet tevreden bent met de reactie of oplossing van Youfone, dan kun je kiezen om de klacht neer te leggen bij de Geschillencommissie. Deze organisatie helpt consumenten bij het vinden van een oplossing.