Home » Tele2 opzeggen

Tele2 opzeggen

Is je Tele2 abonnement afgelopen en kies je niet voor verlengen, maar wil je het opzeggen? Na het einde van je contract heb je een opzegtermijn van één maand. Je kunt het contract opzeggen door te bellen met Tele2. Een e-mail sturen of schriftelijk opzeggen. Hoe het opzeggen in zijn werk gaat leggen we hieronder stapsgewijs uit.

Tele2 abonnement opzeggen

Een groot deel van de mensen die hun abonnement opzeggen stappen over naar een andere provider. Op het moment dat je een internet, TV of vaste telefonie abonnement hebt bij Tele2 kun je om welke reden dan ook opzeggen. Bijvoorbeeld als je wilt besparen. Verhuizing of samenwonen kan ook een reden zijn om te kiezen voor opzeggen. Controleer vooraf eerst het de einddatum.

Opzeggen van je Tele2 abonnement gaat het eenvoudigst als je telefonisch contact opneemt. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging. Bij het opzeggen van je abonnement is het belangrijk om te weten van de einddatum is. Na de looptijd is het abonnement maandelijks opzegbaar en kun je het op elk moment opzeggen. Kies je ervoor om voor het einde van het contract op te zeggen, houd dan rekening met een afkoopsom. Voordeel van abonnement opzeggen is dat je kunt kiezen voor een nieuwe telefoon, provider of een ander abonnement. Als je ervoor kiest om over te stappen naar een andere provider, dan kun je bij de nieuwe provider gebruik maken van de overstapservice. Je nieuwe provider zal dan jouw contract opzeggen bij Tele2.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Telefonisch

De snelste manier van opzeggen is om telefonisch contact op te nemen met Tele2. Op werkdagen van 09.00 uur tot 20.00 uur. Bel de Tele2 klantenservice op 020 - 754 4444.

Schriftelijk

Vermeld in je brief je telefoonnummer van het abonnement, klantnummer, naam en adres. Stuur de brief met je gegevens naar het volgende adres van Tele2:

  • Tele2, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag

Verhuizen / samenwonen

Een verhuizing of samenwonen is het juiste moment om je verzekeringen en abonnementen door te nemen. Als je tevreden bent kun je het abonnement meenemen naar je nieuwe adres. Stap je liever over naar een nieuwe provider vergelijkt dan de mogelijkheden en kosten. Opzeggen van Tele2 gaat het makkelijk als je belt.

Emigreren

Contract opzeggen wegens verhuizing naar het buitenland? Stuur de nodige documenten als emigratiepapieren, uitschrijving uit je gemeente en bewijs van inschrijving van je nieuwe gemeente op naar het volgende adres onder vermelding van:

  • Tele2, Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG Alphen a/d Rijn

Kosten besparen

Vind je het Tele2 abonnement op dit moment te duur? Opzeggen is niet altijd nodig. Misschien kun je sommige producten van Tele2 zoals vaste telefonie opzeggen als je meer gebruikt maakt van mobiel bellen. Zo bespaar je enkele euro's per maand zonder opzeggen. Natuurlijk kun je aanbiedingen vergelijken bij andere providers. Dat is altijd slim om te doen.

Tele2 opzeggen

FAQ

1. Wat is de opzegtermijn bij Tele2?

Na het aflopen van je contract heb je een opzegtermijn van 1 maand.

2. Hoe kan je Tele2 opzeggen?

Opzeggen van Tele2 kan telefonisch via 020 - 754 4465 of door een e-mail te sturen.