Waarom wil je overstappen? Dat is voor iedereen verschillend. Misschien wil je lagere maandlasten, nog sneller internet of ben je ontevreden over de klantenservice van je provider. Gelukkig is het overstappen naar een nieuwe provider tegenwoordig veel makkelijker. Wat je reden voor het overstappen ook is, bij Ziggo vind je het pakket dat bij je past.
De pakketten bij Ziggo bieden veel mogelijkheden. Met de Alles-in-1 heb je internet, televisie en bellen in één pakket. Hierbij heb je keuze uit vier Alles-in-1 pakketten met internetsnelheden van 75, 300, 600 of 1000 Mbit/s afhankelijk van je adres. Het nieuwe Ziggo GigaNet welke nog niet in heel Nederland beschikbaar is biedt 1000Mbit/s internetsnelheid aan. Doe de postcodecheck om te zien of het voor jou beschikbaar is. Wil je liever zelf een pakket samenstellen, omdat je geen televisie of vaste telefonie nodig hebt? Dat is mogelijk, zo betaal je niet extra voor services die je niet gebruikt. We raden aan om pakketten of diensten af te nemen bij één provider. Bij storingen hoef je niet verschillende providers te bellen voor een oplossing. Ben je overtuigd van Ziggo en wil je overstappen van een andere provider? Controleer de einddatum van je huidige contract en de opzegtermijn. Geef tijdens het bestellen aan dat je gebruikt wilt maken van de overstapservice en de Ziggo overstapservice regelt het voor je!
Start |
Start XXL |
Complete |
Max |
Giganet |
---|---|---|---|---|
75 Mbit/s download |
150 Mbit/s download |
300 Mbit/s download |
600 Mbit/s download |
1000 Mbit/s download |
10 Mbit/s download |
15 Mbit/s download |
30 Mbit/s download |
40 Mbit/s download |
50 Mbit/s download |
80+ zenders |
80+ zenders |
80+ zenders |
125+ zenders |
125+ zenders |
Mediabox XL |
Mediabox XL |
Mediabox Next 4K |
Mediabox Next 4K |
Mediabox Next 4K |
Ziggo Sport |
Ziggo Sport |
Ziggo Sport |
Ziggo Sport |
Ziggo Sport |
€ 39,95* / € 55,50 |
€ 39,95* / € 60,45 |
€ 39,95* / € 71,- |
€ 39,95* / € 91,- |
€ 39,95* / € 96,- |
* Eerste vijf maanden voor € 39,95 p/m.
Vaak vinden mensen het overstappen een heel gedoe. Overstappen naar een andere provider hoeft niet lastig te zijn. Om het overstappen zo eenvoudig mogelijk te maken voor consumenten hebben providers van internet, bellen en tv de overstapservice ontwikkeld. Je nieuwe provider zegt namens jou je abonnement op bij je huidige provider. Meer over overstappen lees je op Ziggo.nl.
E-mailadres behouden bij overstappen
Stap je over van Ziggo naar een andere provider dan is het niet mogelijk om je e-mailadres mee te nemen. Na het opzeggen heb je nog zes maanden toegang tot je inbox. Maak een back-up van je belangrijke e-mail of stuur ze door.
Wanneer kan je de overstapservice gebruiken?
Als je gaat overstappen van Ziggo naar KPN, kies voor de overstapservice om achteraf geen dubbele kosten te betalen. Stap je over van Ziggo naar KPN check dan even de voorwaarden van je contract. Meestal heb je een opzegtermijn van één maand. Neem je nummer voor vaste telefonie mee. Geef tijdens het bestelproces aan dat je het huidige nummer wil behouden. Wil je het contract opzeggen, maar is de periode nog niet afgelopen? Houd dan rekening met eventueel extra kosten.
FAQ
1. Hoe werkt de overstapservice van Ziggo?
Geef bij het afsluiten van je abonnement aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Ziggo regelt dan het overstappen bij je huidige provider.
2. Kan je nummer behouden bij overstappen naar Ziggo?
Ja, kies tijdens de bestelling voor nummerbehoud en Ziggo zegt het contract op.