Home » Ziggo overstappen

Ziggo overstappen

Waarom wil je overstappen? Dat is voor iedereen verschillend. Misschien wil je lagere maandlasten, nog sneller internet of ben je ontevreden over de klantenservice van je provider. Gelukkig is het overstappen naar een nieuwe provider tegenwoordig veel makkelijker. Wat je reden voor het overstappen ook is, bij Ziggo vind je het pakket dat bij je past.

De pakketten bij Ziggo bieden veel mogelijkheden. Met de Alles-in-1 heb je internet, televisie en bellen in één pakket. Hierbij heb je keuze uit vier Alles-in-1 pakketten met internetsnelheden van 75, 300, 600 of 1000 Mbit/s afhankelijk van je adres. Het nieuwe Ziggo GigaNet welke nog niet in heel Nederland beschikbaar is biedt 1000Mbit/s internetsnelheid aan. Doe de postcodecheck om te zien of het voor jou beschikbaar is. Wil je liever zelf een pakket samenstellen, omdat je geen televisie of vaste telefonie nodig hebt? Dat is mogelijk, zo betaal je niet extra voor services die je niet gebruikt. We raden aan om pakketten of diensten af te nemen bij één provider. Bij storingen hoef je niet verschillende providers te bellen voor een oplossing. Ben je overtuigd van Ziggo en wil je overstappen van een andere provider? Controleer de einddatum van je huidige contract en de opzegtermijn. Geef tijdens het bestellen aan dat je gebruikt wilt maken van de overstapservice en de Ziggo overstapservice regelt het voor je!

Start
Start XXL
Complete
Max
Giganet
75 Mbit/s download
150 Mbit/s download
300 Mbit/s download
600 Mbit/s download
1000 Mbit/s download
10 Mbit/s download
15 Mbit/s download
30 Mbit/s download
40 Mbit/s download
50 Mbit/s download
80+ zenders
80+ zenders
80+ zenders
125+ zenders
125+ zenders
Mediabox XL
Mediabox XL
Mediabox Next 4K
Mediabox Next 4K
Mediabox Next 4K
Ziggo Sport
Ziggo Sport
Ziggo Sport
Ziggo Sport
Ziggo Sport
€ 39,95* / € 55,50
€ 39,95* / € 60,45
€ 39,95* / € 71,-
€ 39,95* / € 91,-
€ 39,95* / € 96,-

* Eerste vijf maanden voor € 39,95 p/m.

Ziggo overstapservice

Vaak vinden mensen het overstappen een heel gedoe. Overstappen naar een andere provider hoeft niet lastig te zijn. Om het overstappen zo eenvoudig mogelijk te maken voor consumenten hebben providers van internet, bellen en tv de overstapservice ontwikkeld. Je nieuwe provider zegt namens jou je abonnement op bij je huidige provider. Meer over overstappen lees je op Ziggo.nl.

Ziggo overstappen

E-mailadres behouden bij overstappen

Stap je over van Ziggo naar een andere provider dan is het niet mogelijk om je e-mailadres mee te nemen. Na het opzeggen heb je nog zes maanden toegang tot je inbox. Maak een back-up van je belangrijke e-mail of stuur ze door.

Wanneer kan je de overstapservice gebruiken?

  • Als je overstapt naar één van de providers hieronder die gebruik maken van de overstapservice.
    • Breedband Helmond, Budget Alles-in-1, Caiway, DELTA Fiber Nederland, Freedom Internet, Glasnet, Kabeltelevisie Noord-Oost Friesland, KPN, MTTM, Multifiber, Netvisit, Online, Onvi, Oxxio, Plinq, RapidXS, Qonnected, Solcon, Stichting Kabeltelevisie Pijnacker, Tele2, T-Mobile Thuis, TriNed,WeServe, Xs4all, Youfone, Ziggo.
  • Op hetzelfde adres een internet of tv abonnement neemt bij je nieuwe provider.

Overstappen van Ziggo naar KPN

Als je gaat overstappen van Ziggo naar KPN, kies voor de overstapservice om achteraf geen dubbele kosten te betalen. Stap je over van Ziggo naar KPN check dan even de voorwaarden van je contract. Meestal heb je een opzegtermijn van één maand. Neem je nummer voor vaste telefonie mee. Geef tijdens het bestelproces aan dat je het huidige nummer wil behouden. Wil je het contract opzeggen, maar is de periode nog niet afgelopen? Houd dan rekening met eventueel extra kosten.

FAQ

1. Hoe werkt de overstapservice van Ziggo?

Geef bij het afsluiten van je abonnement aan dat je gebruik wilt maken van de overstapservice. Ziggo regelt dan het overstappen bij je huidige provider.

2. Kan je nummer behouden bij overstappen naar Ziggo?

Ja, kies tijdens de bestelling voor nummerbehoud en Ziggo zegt het contract op.