Ziggo klacht

Ziggo klacht

Ziggo is een provider van internet, televisie en vast bellen. Veel gebruikers zijn tevreden met de diensten van Ziggo, maar zoals bij elke provider, zijn er ook klachten. Een klacht indienen bij Ziggo kan je op meerdere manieren doen. Niet helemaal tevreden met een product of dienst van Ziggo? Bekijk hieronder de mogelijkheden om een klacht in te dienen.

Klacht indienen bij Ziggo

Ziggo klachtZiggo wilt natuurlijk dat je tevreden bent met hun dienstverlening. Daarom neemt Ziggo elke klacht serieus. Via de Ziggo telefoonverbinding kun je gratis bellen naar het telefoonnummer 1200. Of bel naar 0900 – 1884.

Stuur een e-mail

Bellen is sneller, maar wie liever een e-mail wilt sturen kan dat ook via het klachtenformulier op Ziggo.nl. Omschrijf het probleem of klacht zo volledig mogelijk. Na het indienen van je klacht zal Ziggo contact met je opnemen om het door te nemen. Houd er rekening mee dat het vinden van een oplossing tijd kost. Ga daarvoor naar: ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier.

Niet eens met de oplossing?

Voor elke klacht zal de Ziggo klantenservice een passende oplossing proberen te vinden. Maar ben je het oneens met de oplossing die wordt aangeboden, dan kun je terecht bij de Geschillencommissie. Een onafhankelijke instantie die consumenten helpt bij het oplossen van geschillen.

GratisTabletOnline
Laatste berichten van GratisTabletOnline (alles zien)