Home » Ziggo bestelling volgen

Ziggo bestelling volgen

Als je een bestelling hebt geplaatst bij Ziggo wil je natuurlijk op de hoogte blijven van de bestelstatus. Na het bestellen ontvang je van Ziggo een orderbevestiging per e-mail. Ook benieuwd naar de status van je bestelling? Zo kun je jouw Ziggo bestelling volgen.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Voordat je bestelling wordt geleverd ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code. Om de orderstatus te volgen heb je de bestelnummer en postcode nodig. Via de website van Ziggo.nl kun je de status van je bestelling bekijken.

Ziggo Webshop

De juiste kwaliteit coax aansluitkabels en internetkabels vind je in de Ziggo Webshop. Bestel je voor 21:30 uur, dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Hoe wordt mijn pakket bezorgt?

De installatiepakketten van Ziggo worden met PostNL bezorgt. Binnen enkele werkdagen ontvang je jouw bestelling.

Bestelling annuleren of wijzigen

Niet tevreden of bestelling annuleren? Na de levering heb je een bedenktijd van 14 dagen om de bestelling te annuleren. Je hebt dan veertien dagen de tijd om de spullen terug te sturen.

  • Telefonisch annuleren: 088 - 1212808.

Ziggo bestelling volgen