Home » XS4ALL storing

XS4ALL storing

Een storing hebben we allemaal weleens meegemaakt. Bijvoorbeeld bij bellen, internet of televisie. Op de website van XS4ALL vind je hier een overzicht van actuele meldingen. Ervaar je als abonnee een storing bij één van de producten kijk dan of er een storing bekend is. Hiervoor kun je een postcode check doen. Als er een storing is bij XS4ALL wordt dit weergegeven op een soort storingskaart. Bij een landelijke storing kan je problemen ervaren met televisie, bellen of internetten. Is er geen storing, dan ligt het misschien aan het apparatuur of kabels.

Internet storing

In sommige gevallen kun je een storing zelf verhelpen. Bekende problemen zijn traag internet of slechte wifi verbinding. Controleer in zo'n geval of de juiste lampjes branden op je modem. Reset de modem door het knop aan de achterkant aan en uit te doen. Lukt het nog niet om verbinding te maken met het internet? Neem dan contact op de klantenservice van XS4ALL op 020 - 398 76 66.

Televisie storing

Ervaar je slecht haperend beeld? Naast hardware kan er ook problemen zijn met de software. Via het menu van je TV ontvanger kun je het resetten. Gebruik het menu knopje op de afstandbediening en ga naar de Instellingen vervolgens naar Systeem.

Een televisie storing kan vaak verschillende oorzaken hebben. Als je geen tv kunt kijken of een foutmelding te zien krijgt wordt dit meestal veroorzaakt door verouderde kabels of wanddozen. Controleer of de coax kabels niet beschadigd zijn. Gebruik kabels van goede kwaliteit zodat je minder last hebt van stralingen. Kies voor een coax kabel van minimaal 7 milimeter dik en niet langer dan 10 meter. Een slechte conntector kan het singaal verstoren. Controleer bij je mediabox of er geen (rode) lampjes branden.

Bekijk de storingen en huidige werkzaamheden op de XS4ALL storingkaart.

Storing met bellen

Als je problemen hebt met vast bellen zoals niet kunnen bellen of gebeld worden, controleer of je wel internet hebt. Herstart eventueel de modem en/of je telefoontoestel.

Ga naar XS4ALL.nl »

XS4ALL klantenservice

Heb je last van trage internet, foutmelding op je televisie of kun je niet bellen? Controleer of er een storing is met de postcode checker van XS4ALL. Heb je last van trage internet, foutmelding op je televisie of kun je niet bellen? Controleer of er een storing is met de postcode checker van XS4ALL. Heb je van alles geprobeerd en kom je er even niet uit? Neem contact op met de klantenservice van XS4ALL. Je kunt ze bereiken op het nummer:

  • 020 - 398 76 66

FAQ

1. Wat moet ik doen bij een storing?

Neem bij een storing contact op met de klantenservice van XS4ALL via 020 - 398 76 66.

2. Wat is de XS4ALL storing kaart?

Op de XS4ALL storingskaart staan de actuele storingen en werkzaamheden.