Vodafone storing

Vodafone storing

Wanneer er een storing is bij Vodafone kunnen klanten problemen ondervinden bij het bellen, internetten of andere diensten. Hoewel de meeste storingen tijdelijk zijn is het alsnog vervelend. De technische team van Vodafone probeert het zo snel mogelijk op te lossen. Denk je te maken hebben met een storing? Bekijk dan de storingskaart met de actuele storingen van vandaag.

Is er een storing bij Vodafone?

Als er een storing is bij het netwerk van Vodafone wordt dit bekend gemaakt via social media. Met een storing aan het netwerk kunnen klanten problemen ervaren met internet en bellen. Zodra een storing bekend is wordt het snel opgelost door Vodafone.

  • Check of er een storing is. Ga naar de storingspagina van Vodafone of bekijk op social media of er andere klanten zijn die klachten hebben over een storing.
  • Reset je telefoon. Soms kan het helpen om je toestel opnieuw op te starten om het probleem op te lossen. Schakel je telefoon uit en start het dan weer op.

Vodafone storing

Vodafone app werkt niet

Bij een storing is de app met je persoonlijke pagina niet goed bereikbaar. Op het moment dat er een storing is bij de Vodafone app, kan het zijn dat je abonnement gegevens niet worden weergeven.

My Vodafone

Een storing bij My Vodafone kan betekenen dat je even de huidige status van je bundel niet kunt bekijken. Inloggen in je persoonlijke Vodafone omgeving is dan niet mogelijk. Wijzigingen aan het abonnement of facturen bekijken lukt dan niet.

Vodafone klantenservice

Als de storing aanhoudt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Dit kan via de telefoon, chat of social media.

  • 1201 (gratis via je mobiel)
  • 0800 – 0094 (gratis via vaste telefoon)

FAQ

1. Wat moet ik doen bij een storing?

Neem bij een storing contact op met de klantenservice van Vodafone via 1201 of 0800 – 0094.

2. Is er een storing bij Vodafone?

Bekijk de actuele storingen en werkzaamheden van vandaag op de Vodafone storingskaart.

GratisTabletOnline