T-Mobile storing: de actuele storingen op de storingskaart

Check of er een storing is op jouw adres of buurt.

T-Mobile storing

Een storing is vervelend. Je kunt op dat moment niet bellen of internetten. Soms kan het zijn dat T-Mobile bezig is met onderhoud en werkzaamheden aan het netwerk. Hierdoor heb je misschien tijdelijk geen verbinding. Soms kan het zijn dat de oorzaak bij jouw thuis ligt. Hoe je dit kunt oplossen lees je hieronder.

Geen internet of WiFi

Bij een storing van je internet kun je het volgende proberen om het probleem op te lossen. Controleer of de UTP-kabel goed in de modem zit en in de juist poort. Haal de stekker van de modem uit het stopcontact. Wacht minimaal een minuut voordat je de stekker terug doet in het stopcontact.

Televisie storing

Heb je last van slecht beeld of singaal met de T-Mobile Thuis Interactieve TV Box? Controleer of je internet hebt. Branden alle lampjes op het modem? Loop de kabels na of alles goed zit. Haal de TV Box en het modem van het stopcontact. Wacht ongeveer een minuut en zet alles weer terug. Helpt het nog niet, neem dan contact op met de klantenservice op 0800 - 0092.

Bekijk de storingen en werkzaamheden op de T-Mobile storingkaart.

Ga naar T-Mobile.nl »
T-Mobile klantenservice

Heb je van alles geprobeerd en kom je er even niet uit? Neem contact op met de klantenservice van T-Mobile. Je kunt ze bereiken op het nummer:

  • 0800 - 0092.

FAQ
Wat moet ik doen bij een storing?
Neem bij een storing contact op met de klantenservice van T-Mobile.

Wat is de T-Mobile storingskaart?
Op de T-Mobile storingskaart staan de actuele storingen en werkzaamheden.