Home » NPO Start storing

NPO Start storing

Zit je klaar om je favoriete uitzending of serie op NPO Start te kijken, maar lukt het niet? Misschien is er een probleem met je internetverbinding of is er een storing. Een storing kan verschillende oorzaken hebben. Als het niet lukt om de zenders van NPO te kijken, kun je contact op nemen met je provider.

Televisie

Bij een storing komt er een foutmelding in beeld dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Vaak is dit van korte duur en kun je het later nogmaals proberen.

Bufferen

Wil je NPO Start of NPO Plus zonder storingen kijken zorg dan dat je software op je computer of app up-to-date is. NPO Start adviseert om de meest recente versie te gebruiken van Chrome, Firefox of Edge. Haperen van het beeld gebeurt in veel gevallen door een slechte of minder snelle internetverbinding. Tip is om overige programma’s die je open hebt staan te sluiten. Zo heb je meer geheugen vrij. Andere apparaten kunnen het WiFi signaal storen. Met een kabel weet je zeker dat je verbinding beter is.

App

Gaat het streamen via de NPO app niet optimaal, installeer de app opnieuw. Verwijder de app en download opnieuw via App Store of Google Play.