Home » KPN klantenservice

KPN klantenservice

Voor al je vragen over producten, diensten of abonnement van KPN kun je terecht bij de klantenservice. De KPN klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 0800 - 0402 en staat klaar om je vragen te beantwoorden. De openingstijden van de klantenservice zijn van 8:00 tot 22:00 uur. Voor storingen kan je 24 uur per dag bij de klantenservice terecht. Contact opnemen kan op meerdere manieren. Bekijk de mogelijkheden hieronder.

KPN contact

De KPN klantenservice is op werkdagen en weekend bereikbaar van ‘s morgens 8 uur tot ‘s avonds 22 uur. Op de website staan diverse opties om contact op te nemen met de webcare team van KPN. Het tarief van de 0800 klantenservice nummer is gratis. Neem contact op als je vragen hebt over een factuur, bestelling of abonnement.

KPN telefoonnummer

Wie snel antwoord op zijn vraag wil, kan bellen met de KPN klantenservice. Als je belt naar KPN, dan bel je naar het gratis 0800 telefoonnummer. Of het nu gaat over een factuur, doorgeven van een wijziging, verhuizing, glasvezel of advies, de klantenservice staat voor je klaar.

Telefonisch contact

De klantenservice van KPN is bereikbaar voor vragen over telefoon, internet en mobiel. Stel je vraag via de telefoon op het nummer 0800 - 0402. Houd rekening met eventuele wachttijden.

Chat

Heb je vragen? Praat met de digitale chatbot assistent. En lukt het niet om een oplossing te vinden, dan wordt je doorverbonden met een medewerker.

Social media

Heb je een vraag aan KPN Zakelijk? Dat kan via Twitter. KPN heeft een Twitter account voor haar zakelijke klanten. Van 8:00 tot 20:00 uur zitten de medewerkers van het KPN Webcare team voor je klaar.

KPN forum

De KPN forum is de plek om met andere klanten en klantenservice medewerkers in gesprek te gaan. Op het forum wordt met enige regelmatig tips & tricks geplaatst om je verder te helpen bij problemen. Het doel van de forum is dat de community elkaar helpt bij vragen. Antwoord niet gevonden? Stel je vraag aan de community op: https://forum.kpn.com.

KPN klantenservice

Zakelijk contact

Voor zakelijke klanten is de behoefte aan contact anders dan bij consumenten. Een succesvolle onderneming begint bij goed bereikbaarheid van internet en telefoon. De KPN klantenservice voor zakelijke klanten is bereikbaar via een aparte telefoonnummer van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.

Stel je vraag aan de KPN klantenservice

  • Telefoonnummer: 1200 / 0800 - 0403
  • Twitter: https://twitter.com/kpnzakelijk
  • Forum: https://zakelijkforum.kpn.com

Plan een videogesprek

Vragen over actuele zaken of producten? Plan een videogesprek in met één van de MKB adviseurs voor een persoonlijk advies. Maak een afspraak via https://www.kpn.com/zakelijk/advies-op-afstand.htm.

FAQ

1. Hoe kan je contact opnemen met KPN?

Contact met Ziggo kan op verschillende manieren: telefonisch, e-mail, chat of social media.

2. Wat zijn de openingstijden van KPN klantenservice?

De klantenservice is elke dag bereikbaar van 8:00 tot 22:00 uur op het telefoonnummer 0800 - 0402.